Veel gestelde vragen
Algemene Vragen
Wie of wat is Boekinplank?
Boekinplank is een Nederlands merk in design en interieurobjecten, opgericht in 2024. Wij zijn een ontwerpstudio en fabrikant van eigentijdse duurzame (gebruiks- en design) objecten waarvan we hopen dat jij er blij van wordt. Simple as that. Ons team ontwikkelt zelfstandig inventieve producten, of in samenwerking met andere ontwerpers en creatieven.
Waar is Boekinplank gevestigd?
Boekinplank is een initiatief van Jeroen Konings Producties gevestigd in ‘s-Hertogenbosch, Nederland. Je kunt ons hier vinden:
Paulus Potterstraat 26
5212EK ‘s-Hertogenbosch
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Hoe snel we je bestelling kunnen verzenden is afhankelijk van de vraag of het item op voorraad is, of dat het op maat en dus op bestelling voor je gemaakt wordt. Wij proberen je daarover bij ieder afzonderlijk item te informeren. De verzendtijd van (inter)nationale leveringen kan variëren. Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Je ontvangt een Track en trace-code van de zending nadat wij je bestelling verzenden.
Wat kost de verzending?
De verzendkosten variëren per product en zijn afhankelijk van formaat, gewicht en verzendadres. In de online winkel zie je bij ieder object de verzendkosten vermeld staan. Natuurlijk doen we ons best om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.
Kan ik een product retourneren?
Je kunt je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Stuur daarvoor een e-mail naar contact@boekinplank.nl met de mededeling dat je een retourzending wil doen. Doe het artikel dat je wil retourneren in de originele verpakking, voeg de pakbon toe, zorg ervoor dat het goed verpakt is en stuur het op naar:
Paulus Potterstraat 26
5212EK ‘s-Hertogenbosch
The Netherlands
Retourneren
Hoe lang kan ik mijn bestelling retourneren?
De periode om het pakket aan te melden voor een retour is 14 dagen. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om het pakket terug te sturen. De retourperiode gaat in op de dag dat je het product ontvangt. Boekinplank neemt het product terug op voorwaarde dat het niet beschadigd is en de originele verpakking nog intact is.
Wat is het retouradres?
Wil je je bestelling retourneren? Stuur dan eerst een bericht naar contact@boekinplank.nl om je retournummer te ontvangen.
Hoe kan ik een retour aanmelden?
Je kunt je retour aanmelden binnen 14 dagen door een e-mail te sturen naar contact@boekinplank.nl.
Ik heb geen verpakking om het pakket terug te sturen. Wat moet ik nu doen?
Neem contact op met contact@boekinplank.nl en vermeld het precieze probleem. Wij doen ons best je dan verder te helpen.
Wanneer kan ik het geld op mijn rekening verwachten?
Nadat wij het retourpakket hebben ontvangen en de inhoud ervan hebben gecontroleerd zullen we het bedrag binnen 7 werkdagen terugstorten op je rekening.
Hoe zit het met de retourkosten?
In geval van een defect zijn de kosten voor het terugsturen van het product voor onze rekening. Indien je je bestelling om een andere reden wil retourneren, zijn de retourkosten voor rekening van de klant.
Mijn product is kapot. Wat nu?
Is je product beschadigd, functioneert het niet naar behoren of is je product kapotgegaan nadat de omruiltermijn van 14 dagen is verstreken? Dan ruilen wij het product niet direct voor je om, maar zullen wij je verzoek eerst beoordelen. Stuur ons een e-mail via contact@boekinplank.nl. Noteer in deze e-mail je ordernummer, geef aan om welk product het gaat en geef een duidelijke omschrijving van de klacht. Stuur duidelijke foto's mee van het product, de schade en het probleem. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.
Service & Garantie
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
De algemene voorwaarden vind je op deze pagina.
Hoe lang heb ik garantie op een product?
De garantieperiode voor al onze producten is 12 maanden. Je kunt onze garantievoorwaarden vinden onder de algemene voorwaarden.
Bestelling
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Wil je je bestelling annuleren? Stuur dan zo snel mogelijk een e-mail met het ordernummer en het annuleringsverzoek naar contact@boekinplank.nl. Als het pakket nog niet is verzonden, annuleren wij de bestelling.
Kan ik advies krijgen over de keuze van de Boekinplank-producten?
Maar natuurlijk helpen we je graag met al je vragen.
Stel je adviesvraag in een e-mail naar contact@boekinplank.nl en wij helpen je zo snel mogelijk.
Kan ik ook zakelijke bestellingen doen?
Ja, het is mogelijk om voor zakelijke doeleinden te bestellen. Voor deze bestellingen kun je contact opnemen met contact@boekinplank.nl. Zie ook de pagina zakelijk.
Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?
Bij producten die we op voorraad hebben zie je dit duidelijk vermeld op de productpagina. Wil je een Boekinplank-product op maat bestellen, dan is dat product uiteraard niet op voorraad. Ook dat vermelden we op de betreffende productpagina. Je kunt de informatie op alle productpagina's zelf vinden.
Hoe lang is de levertijd?
De levertijd van onze producten varieert, afhankelijk van de beschikbaarheid en productietijd. In het algemeen worden alle producten binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling verzonden, mits het product op voorraad is. Op de productpagina van het product, kun je de actuele voorraadstatus vinden.
Mijn bestelling is niet compleet. Wat nu?
Heel vervelend om dat te horen! Neem contact met ons op via contact@boekinplank.nl. Vermeld het ordernummer en het ontbrekende onderdeel en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Wat is de status van mijn bestelling?
De status van je bestelling kun je vinden op de trackingpagina. Als je vragen hebt, stuur dan een e-mail met je bestelnummer naar contact@boekinplank.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Producten die via pakketdiensten worden verzonden, worden normaal gesproken binnen 3-5 werkdagen bezorgd. Controleer de huidige status van je bestelling op de trakcingpagina. Of stuur een e-mail met je bestelnummer naar contact@boekinplank.nl voor meer informatie.
Kan ik zelf een periode kiezen?
Afhankelijk van de vervoerder is het eventueel mogelijk om een bezorgmoment te kiezen. Heb je een specifieke leverperiode in gedachten? Neem dan contact op met contact@boekinplank.nl.
Met welke transporteurs leveren jullie?
Wij leveren doorgaans met PostNL of DHL. Zodra het pakket verzonden is ontvang je een e-mail met informatie over welke pakketdienst je bestelling komt bezorgen.
Onze Producten
Welke materialen gebruikt Boekinplank voor haar producten?
Om de kwaliteit van onze producten te behouden, geven wij je informatie over elk materiaal en krijg je advies over hoe je je product het best kunt onderhouden, zodat je lang plezier kunt hebben van je boekinplank. Eventuele aanbevelingen vind je op iedere productpagina. Natuurlijk letten we ook op duurzaamheid bij het produceren en verzenden van onze producten.
Hoe worden de producten van Boekinplank geproduceerd?
Al onze producten met de hand en/of machinaal gemaakt in Nederland. Tijdens het productieproces doen wij onze uiterste best om je product naar alle tevredenheid te produceren.
Zit er productgarantie op Boekinplank-producten?
De garantieperiode voor al onze producten is 12 maanden. Je kunt onze garantievoorwaarden vinden onder de algemene voorwaarden.
Hebben jullie product-handleidingen?
Bij je bestelling vind je natuurlijk een heldere instructie over hoe je je Boekinplank-product (met de bijgeleverde bevestigingsmaterialen) goed kunt bevestigen. Wil je hierover aanvullende informatie? Neem dan gerust contact met ons op via contact@boekinplank.nl.